اخبار روزفناوری

بازی جدید Graft Is Harebrained که برای سال 2026 برنامه ریزی شده است

بازی جدید Graft Is Harebrained که برای سال 2026 برنامه ریزی شده است

Harebrained Schemes شروع به تمسخر بازی جدید خود به نام Graft کرده است. به نظر می رسد این ویدیوی کوتاه یک محیط علمی تخیلی را نشان می دهد که ممکن است در جهان Shadowrun باشد یا نباشد. بازیکنان علاقه مند به دنبال کردن توسعه Graft می توانند برای خبرنامه در وب سایت رسمی ثبت نام کنند. . با این حال، انتظار نداشته باشید که این بازی را امسال یا سال آینده بازی کنید: مشخصات LinkedIn مایک مک کین، تهیه کننده اجرایی (که اوایل امسال پس از کارگردانی BATTLETECH و Shadowrun: Dragonfall به Harebrained Schemes بازگشت) به یک بازی اعلام نشده اشاره می کند که در سال 2026 عرضه می شود.< /p>

اگر می‌دانید استودیو چه کاری انجام داده است، یک جدول زمانی مناسب است. HBS بازی تاکتیکی نوبتی The Lamplighters League را اکتبر گذشته راه اندازی کرد. متأسفانه، استقبال و عملکرد فروش بازی آنقدر ضعیف بود که شرکت مادر Paradox Interactive به سرعت راه خود را با توسعه دهنده جدا کردند، که باعث شد برنامه های Harebrained بسیاری از توسعه دهندگان را اخراج کنند. استودیو همچنین مجبور شد برای پروژه جدید خود که اکنون می‌دانیم Graft نام دارد، به صورت مستقل برود و به دنبال بودجه در جای دیگری باشد.

در مورد اینکه واقعاً چیست، ما اطلاعات کمی در مورد آن از وبلاگ HBS داریم. در ژانویه، آنها نوشتند:

جسورانه است. این بر اساس بهترین تاریخ استودیو است در حالی که هنوز چیزی جدید و قانع کننده در فضای استراتژی است. از نظر روایی غنی است و ارتباطات طبیعی زیادی بین مضامین روایی و سیستم‌های بازی وجود دارد.

به گفته مایک مک‌کین، توسعه‌دهندگان یک نسخه نمایشی ساختند و آن را در GDC 2024 به ناشران نشان دادند، جایی که طبق گزارش مایک مک‌کین، توجه زیادی را به خود جلب کرد:

این گروه مستقل روی همه سیلندرها شلیک کرده است! تکرار روزانه، و تصمیم گیری هوشمندانه و عملی با باد خلاق بزرگ در بادبان ما. ما در سانفرانسیسکو با نمونه اولیه و چشم اندازی قوی تر از آنچه در ابتدای سال می توانستیم تصور کنیم برای بازی بعدی خود فرود آمدیم. ما با تعداد زیادی از شرکای بالقوه در GDC ملاقات کردیم و واکنش‌های خارق‌العاده‌ای نسبت به جهانی که در حال ساخت و نمونه اولیه ساخته‌ایم دریافت کردیم. به طور خاص چند ایده واقعاً باعث روشن شدن چشم‌ها و تکان دادن سر همراه با اشتیاق شد. اکنون، ما به صحبت ادامه می دهیم و می بینیم که این انرژی به کجا می انجامد.

به دنبال این تیزر، ممکن است در آینده نزدیک جزئیات واقعی درباره Graft را بیاموزیم. تا آن زمان، با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا